Let op! Geld lenen kost geld Let op! Geld lenen kost geld.
Ga naar pagina inhoud

Veelgestelde vragen

‘In de veelgestelde vragen vinden wij alle antwoorden op onze vragen.’

Heeft u een brief gehad om tot online identificatie over te gaan?

Het klopt dat wij onze klanten aanschrijven om tot (her)identificatie over te gaan. In de brief leest u waarom wij dit doen. Heeft u nog aanvullende vragen? Neem gerust contact met ons op of kijk hieronder bij de antwoorden op de meestgestelde vragen.

Hoe kunnen we u helpen?

Afdeling Klantenservice (particuliere klanten)

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 17.30 uur.

030 – 659 67 00

info@acred.nl

Afdeling Leasebeheer (zakelijke klanten)

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 17.30 uur.

030 – 659 67 00

leasebeheer@alfam.nl

Afdeling Klantbeheer

Heeft u een betalingsherinnering ontvangen? Of wijzigt uw persoonlijke situatie? Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 17.30 uur.

030 – 659 67 00

klantbeheer@acred.nl